نوشته های سارا

همه چی توش پیدا می شه!

نوشته های سارا

همه چی توش پیدا می شه!

سوتی دانشجویان تازه وارد!!!

عصر روز اول مدرسه (ببخشید دانشگاه) مکالمه ی دو خانوم ورودی جدید! 

- مریم! این خانوم ناظم دانشگاه کجاست؟ من از صبح تا حالا دنبالش می گردم! 

- بابا دانشگاه که ناظم نداره! تازشم آبجیم می گفت صف وایسادن هم نداره!

- نهههه؟ یعنی اگه من الان با این کتاب بکوبم تو سر یکی٬ در برم! نمی تونه پیش خانوم ناظم شاکی شه! 

- ببین! پس اخلاق٬ انسانیت ...! آخ! مامااااان! این با کتاب زد تو سر من٬ در رفت! 

سر کلاس درس یه آقای ورودی جدید دستشو بلند می کنه:

- آقا اجازه! ما بریم دستشویی !؟ استاد:برو عزیزم! خانوم شما برا چی می خندین؟

- خانوم اجازه! نه آقا اجازه! این به جای اینکه بگه استاد؛ میگه آقا! هر هر هر..!

زمزمه کنید

گر بدانی کیستی

خواسته ات چیست و چرا اینگونه می خواهی؟

گر خود را باور داشته باشی

با عزمی راسخ

و نگرشی مثبت

دنیایی خواهی ساخت

از آن خود

اگر تنها اراده کنی...

گر بیندیشی که می توانی بی تردید خواهی توانست

ذهن تو خود واقعی توست

وجود حقیقی ات

فرصتهای بی نهایتی در دنیاست

در همه چیز در درون و برون هرکس

که به شتاب در گذر است

پس تو هم بشتاب در طبیعت و در خویشتن

از آنها بهره جوی که فرصتها همان معجزات اند.

۱۰ سرویس رایگان برای ارسال اس ام اس!

 ۱۰ سرویس ایده آل برای ارسال اس ام اس رایگان از اینترنت را به شما معرفی می کنم.

bloove.com

Bloove.com: از طریق نرم افزاری که در تلفن خود نصب می کنید، قادر به ارسال SMS از طریق این سایت خواهد بود. با نصب این نرم افزار می توانید کلیه لیست شماره های خود را به برنامه اضافه کنید تا هنگام ارسال، آسوده تر باشید! ضمنا برای استفاده از این نرم افزار، نیاز به اتصال اینترنت از طریق موبایل خود را دارید. بنابراین احتمالا این سرویس بیشتر در بین کاربران ایرنسل محبوبیت داشته باشد.

ClearSMS.com

ClearSMS.com: سرویسی کاملا حرفه ای برای ارسال تبلیغات از طریق SMS. هنگام ثبت نام، به طور رایگان ۱۰ اس ام اس در اختیار شما قرار می گیرد. از این ۱۰ عدد کمال استفاده را بکنید و اگر تمایل داشتید، برای استفاده های بیشتر، یک اکانت پولی در سایت رجیستر کنید!

GizmoSMS.com: این سرویس امکان ارسال اس ام اس به بیش از ۵۰ کشور مختلف جهان را به شما می دهد. پس اگر دوست یا آشنایی در کشوری به غیر از ایران داشتید، به فکر هزینه ارسال اس ام اس برای او نباشید و از این سایت استفاده کنید!

group2call.com

Group2Call.com: این سرویس علاوه بر ارسال اس ام اس، امکان ارسال پیام صوتی را نیز به شما می دهد! ارسال SMS در این سایت هیچ محدودیت عددی ندارد و برای ارسال پیام صوتی نیز، می توانید تا مرز ۵۰ تا را بدون خرج هیچ مبلغی، به سادگی تمام انجام دهید!

Jaxtr.com: و اما این سایت! مختصرا می توانم این را بگویم که برای استفاده از آن درنگ نکنید! Jaxtr با ویجتی که در اخیارتان می گذارد، این امکان را به شما می دهد تا به وسیله آن، با خوانندگان وبلاگ خود، ارتیاط پیامکی داشته باشید و این یعنی…! ضمن اینکه دوستان آشنای زیادی را می توانید در این سایت بیابید!

OhDontForget.com: از طریق این سایت نه تنها امکان ارسال اس ام اس به طور معمول را دارید، بلکه می توانید با تعیین زمان مشخص، اس ام اس های زمان بندی شده را برای دوستان خود ارسال کنید. متاسفانه این سایت تنها ۳۷ سرویس دهنده خدماتی را پشتیبانی می کند که بیشتر برای افراد آن سوی آب ها مناسب است!

ادامه مطلب ...

فناوری نانو


منبع: www.Nanostudent.com

از آنجا که فناوری نانو نقطه تلاقی اصول مهندسی، فیزیک، زیست‌شناسی، پزشکی و شیمی است و به عنوان ابزاری برای کاربرد این علوم و غنی‌سازی آنها درجهت ساخت عناصر کاملا جدید عمل می‌کند. فناوری نانو منجر به انقلاب فناوری در هزاره جدید خواهد شد و کاربردهای الکترونیک، اطلاعات، زیست‌فناوری، صنایع هوافضا، محیط‌زیست و پزشکی و تمام بخش‌های اقتصادی نیز به طور عمده با فناوری نانو در ارتباط می‌باشند. تحقیق و توسعه در فناوری نانو برای تغییر در روش طراحی، تحلیل و ساخت بسیاری از تولیدات مهندسی لازم است. بنابراین استفاده از تمام ظرفیت‌های فناوری نانو برای کمک به جامعه لازم است تا نیروی کار موردنیاز برای تحقیق، توسعه و ساخت فراهم باشد. این موضوع نیازمند آموزش دانشجویانی با دانش و تخصص لازم توسط دانشگاه‌هاست. از سوی دیگر در حالی که دولتها و بسیاری از کسب و کارهای سراسر جهان به خوبی از اثرات بالقوه فناوری نانو باخبرند، هنوز اکثریت مردم درک نکرده‌اند که فناوری نانو چیست و چرا مهم است. عمده مشکلات در نحوه اطلاع‌رسانی این موضوع کاملا فنی به عامه مردم است. برخلاف انقلاب فناوری اطلاعات که محصولاتشان را می‌توانستید در جیب گذاشته و با آنها به اینترنت متصل شوید یا ایمیل بفرستید فناوری نانو به عنوان یک فناوری بنیادین خیلی کمتر ملموس می باشد.
هنوز هم این تلقی عمومی وجود دارد که فناوری نانو علمی مربوط به آینده و روبات‌های کوچک است، در حالی که فاصله‌ای عمیق بین تلقی صورت گرفته از فناوری نانو و واقعیت کاربردی علم نانو در فرایندهای صنعتی و تجاری وجود دارد و این چیزی است که علاوه بر متخصصان هر رشته عامه مردم نیز باید از آن آ‌گاه باشند. در این رهگذر آموزش فناوری نانو اجتناب‌ناپذیر است ، زیرا وجود شهروندان مطلع از قابلیت ها و ویژگی‌های این فناوری جدید لازم و ضروریست، همچنین صنایع برای تامین نیروی کاری خود نیازمند افراد آموزش دیده هستند. حال بهتر است بدانیم که آیا اساسا نانو یک علم است یا تکنولوژی؟ نانو تکنولوژی‌ای است که به وسیله آن ما در خواص مولکول‌های تشکیل‌دهنده مواد تغییر ایجاد می‌نماییم تا بتوانیم از این مواد بهتر استفاده کنیم. در نگاه اول اینطور به نظر می‌رسد که نانو یک علم باشد، اینکه ما در خواص مولکولی مواد تغییرات ایجاد می‌نماییم ما را بر این می‌دارد تا نانو را به عنوان یک علم نوین در کنار علوم دیگر همچون علم شیمی بپذیریم. اما آیا این نظریه درست است که نانو یک علم نوین می‌باشد که در قرن بیست و یکم موجب پیشرفت بسیار سریع بشر در شناخت اسرار هستی شده است؟ دانشمندان به تازگی بر این باورند که دوره کشف علوم جدید به پایان رسیده است. شاید موقع آن فرارسیده تا از زاویه‌ای دیگر به علوم مختلف نگاه کنیم.
آنها معتقدند ما می‌توانیم با تغییر در خواص مولکولی مواد کارائی‌شان را بهبود دهیم. به همین دلیل از نانو به عنوان یک تکنولوژی و یا یک فن‌آوری نوین نام برده می شود، نه علمی که تازه بشر آنرا کشف کرده است. نانو تکنولوژی‌ای است با نگاهی مجدد به وسایل، سیستم‌ها و موادی که تاکنون ساخته شده‌اند ، با هدف برطرف کردن عیوب آنها. نانو تکنولوژی نگاهی تازه به علوم از زوایای مرموز طبیعت می‌باشد. این نگاه تازه به جهان هستی تمدن بشر را متحول خواهد ساخت به طوری که شاید بتوان راه هزار ساله را یک شبه پیمود و اما معنای نانوتکنولوژی (Nanotechnology) در ترجمه لفظ به لفظ به معنی تکنولوژی بسیار کوچک (نانو به معنی بسیار بسیار کوچک، مقیاس ۱۰ به توان ۹ - بار کوچک‌تر) می‌باشد.
این تعریف نمی‌تواند معنی واژه Nanotechnology را به صورت کامل بیان نماید، زیرا از این ترجمه لفظ به لفظ چنین برمی‌آید که ما می‌توانیم چیزهای بسیار بسیار کوچک در مقیاس ۱۰ به توان ۹ - بسازیم شاید نانوتکنولوژی این کار را به راحتی میسر نماید اما این تنها یکی از توانایی‌های نانو در عصر حاضر است. اگر معنی این کلمه را چنین برداشت کنیم، خواهیم دید که بسیاری از وسایل قبلا نیز در مقیاس کوچک‌تر به دست بشر تولید شده بودند اما نام این کار تکنولوژی نانو نیست. اینکه ما بخواهیم وسایلی بسازیم که مقیاس آنها نسبت به نمونه فعلی آنها میلیاردها بار کوچک‌تر باشد، تنها یکی از ابعاد نانوتکنولوژی به شمار می‌رود اما ترجمه علمی آن که در بین دانشمندان این فناوری بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد دریچه‌های مرموز نانوتکنولوژی را برای شما آشکارتر خواهد ساخت.
نانوتکنولوژی تازه‌ترین فناوری است که بشر به آن دست یافته و در آن سعی می‌شود تا با استفاده از خواص مولکولی مواد موجود در طبیعت وسایلی ساخته شود تا مشکلات این وسایل را که در حال حاضر گریبان‌گیر بشر است مرتفع ساخته و همچنین کارایی آنها را نیز بالا ببرد. به عبارت دیگر نانوتکنولوژی فناوری تغییر در خواص مولکول‌های تشکیل‌دهنده مواد است و به همین دلیل مقیاس نانو بهترین تعریف برای این تکنولوژی می‌باشد. بشر سعی دارد تا با استفاده از نانو خواص مولکول‌ها را تغییر دهد تا وقتی جسمی از این مولکول‌ها درست شد تمام خواص این مولکول‌ها را در خود داشته باشد.

قوانینی که نیوتن از قلم انداخت

قانون صف:
اگر شما از یک صف به صف دیگری رفتید، سرعت صف قبلی بیشتر از صف فعلی خواهد شد.
قانون تلفن:
اگر شما شماره‌ای را اشتباه گرفتید، آن شماره هیچگاه اشغال نخواهد بود. 
قانون تعمیر:
بعد از این که دست‌تان حسابی گریسی شد، بینی شما شروع به خارش خواهد کرد.
قانون کارگاه:
اگر چیزی از دست‌تان افتاد، قطعاً به پرت‌ترین گوشه ممکن خواهد خزید.
قانون معذوریت:
اگر بهانه‌تان پیش رئیس براشی دیر آمدن پنچر شدن ماشین‌تان باشد، روز بعد واقعاً به خاطر پنچر شدن ماشین‌تان، دیرتان خواهد شد.
ادامه مطلب ...

چه چکمه ای بخریم؟

با سر شدن هوا همه به فکر خرید پوشاک گرم می افتند اما اهمیت یک کفش مناسب را نباید نادیده گرفت چکمه یکی از انواع کفش های زمستانی است که البته برای سنین مختلف استانداردهای مخصوص به خود را دارد.

برای خرید چکمه نباید زمان صبح را انتخاب کنید زیرا اغلب پاها پس از استراحت طولانی مدت شبانه کمی کوچک تر از اندازه ی واقعی هستند.

در بزرگسالان خرید چکمه تا حدودی متفاوت تر از سایر گروه های سنی است اول از همه اینکه کف کفش باید عاج داشته باشد تا در برف و باران شما را از زمین خوردن حفظ کند. در عین حال جنس مناسبی داشته باشد تا در اثر سرما ترک نخورد چکمه های چرمی یکی از بهترین گزینه ها هستند.

چکمه باید مچ پا را کاملا در بر بگیرد و بلندی آن حداکثر 10 تا 15 سانتی متر بالاتر از مچ باشد.

نوک چکمه باید فضای کافی برای راحت قرار گرفتن انگشتان را داشته باشد.

برای خانم ها:

اول از همه اینکه معمولا چکمه ها پاشنه های بلندی دارند که علاوه بر اسیب به کمر و ایجاد درد در نوک پا بر تعادل افراد هم تاثیر می گذاردو در باران و برف موجب لیز خوردن می شود.

اغلب این چکمه ها نوک تیز هستندو سلامت پا را به خطر می اندازند.. اگر خانم ها تمایل به پوشیدن این نوع چکمه ها را دارند در پیاده روی طولانی مدت و یا ایستادن های مداوم این  چکمه ها را نپوشند. 

بر گرفته از مجله سلامت

مبانی موسیقی (تاریخچه موسیقی)

موسیقی، به هر نوا و صدایی گفته می‌شود که شنیدنی و خوش‌آیند باشد و انسان یا موجودات زنده را دچار تحولی کند. واژه موسیقی از واژه ای یونانی و گرفته شده از کلمه Mousika و مشتق از کلمه Muse می باشد که نام رب النوع حافظ شعر و ادب و موسیقی یونان باستان می باشد. موسیقی را هنر بیان احساسات به وسیله آواها گفته اند که مهمترین عوامل آن صدا و ریتم هستند و همچنین دانش ترکیب صداها به گونه ای که خوش آیند باشد و سبب انبساط و انقلاب روان گردد نامیده می شود؛ پیشینیان موسیقی را چنین تعریف کرده اند: معرفت الحان و آنچه التیام الحان بدان بود و بدان کامل شود.

ارسطو موسیقی را یکی از شاخه های ریاضی می دانسته و فیلسوفان اسلامی نیز این نظر را پذیرفته اند همانند ابو علی سینا که در بخش ریاضی کتاب شفا از موسیقی نام برده است ولی از آنجا که همه ویژگی های موسیقی مانند ریاضی مسلم و غیرقابل تغییر نیست، بلکه ذوق وقریحه سازنده و نوازنده هم در آن دخالت تام دارد، آن را هنر نیز می دانند. در هر صورت موسیقی امروز دانش و هنری گسترده است که دارای بخش های گوناگون و تخصصی می باشدبه تعابیر دیگر لفظ موسیقی در اصل به قاف مفتوح و الف مقصوره است که آن را مخففی از موسیقار از واژه های عرب ترکیبی است از (موسی) به معنی نغمه و (قی) به معنی خوش و لذت انگیز ذکر شده.
کلمه موسیقی طبق گفته ها از قرن سوم هجری در ایران رایج شده و حکمای قدیمی معتقد بودند که معلول صداهای ناشی از تحرک و جنبش افلاک است
.

 

 

 

موسیقی مصر

در مصر باستان مانند اغلب ملل متمدن موسیقی رواج داشته است . آلات و ادوات موسیقی از قبیل چنگ - تنبور - نی - نی مشابه هبوا - نی دو شاخه - بوق و کرنا و سیتار - سنج - طبل و دایره به انضمام چند قطعه کوچک صدا دار که همگی در موسیقی مصری استفاده می شده است .
نوعی ساز زهی همانند سه تار ایرانی نیز وجود داشته که دارای سه یا چهار سیم بوده و فرنگیها آن را مادر گیتار امروزی می نامند . اختراع و ابداع یک نوع ارگ ساده و ابتدایی را که دارای لوله های متعدد بوده را به مصریان باستان نسبت می دهند . در واقع تعدادی از سازهای مصری را در نقش های باستانی این تمدن به خوبی مشاهده کرد

ادامه مطلب ...

معیارهای تشخیص نامهای دختران

خوردنی باشد: مثل عسل
ساعات مختلف روز: مثل پگاه، سپیده، سحر
اسم جک و جونور باشد: اعم از پرنده: مثل پرستو، درنا... حشره: مثل پروانه، چهارپا: مثل غزال
اسم علف باشد: مثل ریحانه، پونه و...
اسم مکان باشد: مثل صحرا، دریا، خاور، ایران
خیس باشد: مثل شبنم، دریا، ساحل، باران

و کلا هر اسمی تو این مایه ها باشد اسم دختر و در غیر این صورت اسم پسر می باشد!

اوباما ایرانی است!



پدر باراک، یعنی حسین اوباما پس از طی دوران مدرسه و دانشگاه، تابعیت ایرانی-آمریکایی بدست آورده با یک دختر مسیحی ازدواج کرده و سپس به اصرار خانواده همسر خود به ناچار مذهب اسلامی-مسیحی اختیار می کند اما از انتخاب اسم اسلامی یا ایرانی برای فرزند خود منع می شود. به همین خاطر با انتخاب نام "باراک" که در حقیقت همان لفظ فارسی برک است، و انتقال نام میانی و نام خانوادگی "حسین اوباما" برای پسرش به هویت خود روی فرزندش ادامه می دهد.

تازه ترین تحقیقات تاریخی نشان داده است که باراک اوباما ایرانی است.
ایتارتاس گزارش داد که تحقیقات تازه یک تیم تحقیقات تاریخی بر روی اصل و نسب باراک حسین اوباما نشان داده است که او یک ایرانی الاصل است. به گزارش آسوشیتدنیوز دکتر اندی واسهول از موسسه تحقیقات تاریخی دانشگاه معتبر ام آی تی آمریکا اعلام کرده است که مطابق تحقیقات تیم وی، باراک حسین اوباما ذاتا از اهالی جنوب ایران وشیعه است.

بر اساس این تحقیقات، خاندان اوباما در حقیقت همان خاندان معروف اُوبامای بوشهر هستند که در دوران قاجاریه جلای وطن کرده و طی چند نسل به آمریکا رسیده اند. جد بزرگ اوباما، میر حسن خان اوبامایی که از میرآب های معروف بوشهر بوده و به همین خاطر اُوباما (یعنی "آب با ما" می باشد) پس از یک نزاع خونین با سقاباشی ناصرالدین شاه قاجار از بوشهر فرار کرده به سرحدات عثمانی می رود. وی ابتدا در حلبچه به عنوان تاجر زردچوبه فعالیت کرده و پس از ارتقا در تجارتش به عنوان تاجر زعفران به شهر حلب (در سوریه کنونی) می رود. مقارن با ایام مشروطه میر حسن خان در حلب فوت نموده و پسر وی علی اصغر اوباما ، به خاطر ضدیت اهالی عثمانی با شیعیان ایرانی خانواده را به سمت طرابلس می کوچاند.

خاندان اوباما در آنجا به تجارت تنباکو مشغول می شوند اما پس از ممنوعیت استعمال قلیان در آن جا، دسته دسته شده و به جاهای دیگر مهاجرت می کنند. در این ایام که اندکی قبل از جنگ دوم جهانی بوده پدر بزرگ حسین به همراه خانواده اش جنوب غربی آفریقا مهاجرت می کنند. وی در آنجا برای امرار معاش از پشم شتران پارچه درست می کرده و به اسم ایرانی "برک" (barak) به فروش می رسانده که پس از پایان جنگ جهانی به شدت مورد استقبال قرار گرفته و به همین خاطر از طرف معاون شهردار واشینگتن دی سی به لس آنجلس دعوت می شود.

وی پس از ورود به خاک آمریکا به همراه خانواده اش در تگزاس رحل اقامت می افکند و به تولید و تجارت برک (در گویش آمریکایی "باراک") می پردازد. اما پس از چندی به خاطر ممنوعیت واردات شتر و پشمش به آمریکا ورشکست شده و بناچار فرزندانش را به مدرسه می فرستد.
پدر باراک، یعنی حسین اوباما پس از طی دوران مدرسه و دانشگاه، تابعیت ایرانی-آمریکایی بدست آورده با یک دختر مسیحی ازدواج کرده و سپس به اصرار خانواده همسر خود به ناچار مذهب اسلامی-مسیحی اختیار می کند اما از انتخاب اسم اسلامی یا ایرانی برای فرزند خود منع می شود. به همین خاطر با انتخاب نام "باراک" که در حقیقت همان لفظ فارسی برک است، و انتقال نام میانی و نام خانوادگی "حسین اوباما" برای پسرش به هویت خود روی فرزندش ادامه می دهد.

بنا براین گزارش، افشای این امر می تواند دردسر بزرگی برای آینده سیاسی اوباما در آمریکا و ایران باشد.

همچنین به گزارش خبرنگار آی طنز نیور، دکتر انوشیروان کیهانی زاده ضمن قابل قبول دانستن این فرضیه گفت: از آنجائیکه ثابت شده است تمام آدم های مهم در دنیا اصالت ایرانی دارند اینجانب از ابتدا به ایرانی بودن اوباما مشکوک بودم.
تا کنون اوباما از درک و اظهار نظر مدعیات این تاریخ نگاران معذور بوده است.

تاریخچه کامپیوتر

http://anti.sud.ir/123.php?q=aHR0cDovL3d3dy5qYW1lamFtb25saW5lLmlyL01lZGlhL2ltYWdlcy8xMzg3LzA4LzEyLzEwMDk1MzMxNzEzMi5qcGc-&hl=1111101001

1901
نخستین پیام رادیویی که از تکرار کد مرس سه‌نقطه برای حرف S تشکیل شده بود، در عرض اقیانوس اطلس ارسال شد.



1903

نیکولا تسلا (Nikola Tesla)، یکی از کارمندان یوگسلاو-امریکایی توماس ادیسون، مدارهای منطقی الکترونیکی را ابداع کرد که در دستگاه‌های آینده کارهای جمع، منها و ضرب را انجام می‌داد.
1911
چهار شرکت تولیدی نیویورکی با یکدیگر ادغام شدند تا شرکت CTR (محاسبه، جدول‌بندی و ثبت : Computing-Tabulating-Recording Co.)  را پدید آورند.

1912

انستیتو مهندسان رادیو تاسیس شد.

1920

کارل چاپک (Karel Capek)  نمایشنامه‌نویس چک، واژه روبات را برای توصیف کارگران ماشینی ابداع کرد.

1924

شرکت CTR نامش را به شرکت IBM (شرکت بین‌المللی ماشین‌های اداری: International Business Machines) تغییر داد.

1925

ونوار بوش (Vannevar Bush) تحلیلگر تفاضلی را در انستیتو فناوری ماساچوست (MIT) پدید آورد که یک ماشین‌حساب آنالوگ مقیاس بزرگ بود که می‌توانست بسیاری از محاسبات علمی را انجام دهد.

1927

تلویزیون در آزمایشگاه تلفن بل (Bell) به نمایش عمومی درآمد.

1928
پل گالوین (Paul V. Galvin) شرکت صنعتی گالوین را در شیکاگو بنیاد نهاد.

این شرکت باتری‌هایی می‌ساخت که به رادیوها امکان می‌داد تا با جریان خانگی کار کنند.

کومری (L. J. Comrie) از کارت پانچ برای محاسبه حرکت ماه استفاده کرد.

نخستین نمایش تلویزیونی، با نام(The Queen ”s Messenger) پخش شد.

سخنرانی جنجالی احمدی نژاد در زنجان

محمود احمدی‌نژاد روز گذشته ‏در‏ سخنانی بی‌سابقه و غیرمنتظره، هاشمی رفسنجانی را به باد انتقاد گرفت و او را ‏به "توهین به ملت ایران" متهم کرد. وی در پاسخ به هاشمی که دولت نهم را به "گداپروری" متهم کرده بود،گفت: ‏‏"جیب‌هایتان پر است، شکم‌هایتان سیر است و ثروتتان از پارو بالا می‌رود". وی همچنین هاشمی، خانواده و ‏‏"هم‌حزبی‌های" او را به بالا کشیدن یارانه‌ها متهم کرد.‏ رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام چند روز قبل با طرح انتقاداتی در خصوص سیاست‌های اقتصادی دولت نهم، ‏مدیریت فعلی را "بدترین نوع مدیریت" در کشور ارزیابی کرده بود. هاشمی که در همایش "سمپوزیوم بین‌‏المللی ‏ایران 1404" سخن می گفت از دولت به خاطر انحراف از سند چشم‌انداز، بی‌برنامگی، درجا زدن و شعار دادن، ‏سوء مدیریت و به‌کارگیری اقتصاد حمایتی و "صدقه‌ای" که از آن با تعبیر "گداپروری" یاد کرد، انتقاد کرده بود.‏ در پاسخ احمدی‌نژاد که دیروز در دور جدید سفر های استانی خود به زنجان رفته بود، در سخنانی شدیداللحن به ‏رقیب انتخاباتی خود پاسخ تندی داد که ناظران سیاسی آن را به لحاظ لحن و شیوه بیان و اتهاماتی که در آن به کار ‏برد، بی‌سابقه تلقی کردند.

 «اگر بدخواهان به حقوق ملت ایران تجاوز کنند این ملت با چاقوی زنجان دست و پای آنها را قطع می کند.»