نوشته های سارا

همه چی توش پیدا می شه!

نوشته های سارا

همه چی توش پیدا می شه!

اس ام اس تبریک شب یلدا

شب یـلـدا بر تمامی آریاییان مبارک باد.
به همین مناسبت اس ام اس های مربوط به طولانی ترین شب سال را آماده کرده و در ادامه مطلب قابل مشاهده است.

آریا موبایل | Ariamobile.Net

ادامه مطلب ...

دزد خامه کاکائویی در خوابگاه دخترانه


خانم به ظاهر محترمی که (خامه کاکائویی) منو برداشتی من حرومت کردم،

از گوشت سگ هم حرومترت،

آخه بیشعور نفهم، بخاطر یک چیز بی ارزش خاک تو سرت!

سفر مجازی به بین الحرمین

سفر مجازی به بین الحرمین
می خواهیم سری به بهشت بزنیم ؛ به محل رفت و آمد آسمانیان . به محلی که فاصله زمینی دو آسمانی است . اینجا بین الحرمین است . اگر جسم به پرواز در نمی آید ، دل پرواز می کند . اگرچه حضور واقعی میسر نیست اما می توان دیداری مجازی از بهشت داشت . تصاویر سه بعدی و پانورامای 180 × 360 درجه ما را بصورت مجازی به آنجا خواهد برد .
با دریافت این تصاویر می توانید خود را به طور کاملا واقعی در بین الحرمین احساس کنید.

از قابلیت های انحصاری این تصاویر می توان به موارد زیر اشاره کرد :





 
1) قابلیت چرخش سه بعدی تصاویر (180 × 360 درجه) با استفاده از موس 2) طبیعی بودن تصاویر و القای حس واقعی حضور در محل 3) بررسی محل از نگاه خود 4) قابلیت زوم بر روی تصاویر (با استفاده از غلطت بالا و پایین رونده موس)


 

 

و اما بین الحرمین کجاست ؟
بین الحرمین حد فاصل بین بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) و برادرشان حضرت عباس(ع) است که فاصله آن درست برابر با فاصله بین دو کوه صفا و مروه است .


 

جهت دریافت تصویر و انجام سفر مجازی از طریق زیر اقدام نمایید :

 

 

دریافت تصویر سه بعدی بین الحرمین با حجم 4.19 MB


نحوه استفاده :
اگرچه اغلب کاربران در اولین نگاه متوجه امکانات این تصاویر خواهند شد اما بهتر است اشاره ای گذرا بر نحوه عملکرد آن داشته باشیم :





  1) برای حرکت فقط باید ماوس را حرکت دهید تا به تمامی نقاط تصویر پاناروما دسترسی داشته باشید . 2) در این تصاویر شما می توانید به صورت مجازی لنز عکاسی را زوم کنید . از دکمه اسکرولر ماوس و یا کلیدهای PageUP و PageDown برای تعویض بزرگنمائی تصویر از لنز ۱۷ میلی متر تا لنز ۷۵ میلی متر استفاده کنید . ضمنا این کار را می توانید با نگاه داشتن کلید سمت راست ماوس و عقب و جلو کردن ماوس نیز انجام دهید . 3) برای انتخاب تصویر پاناروما ( سه بعدی ۱۸۰ در ۳۶۰ درجه ) به عنوان محافظ صفحه نمایش ( Screen Saver ) از کلید F5 استفاده کنید .(البته در ابتدا و قبل از اجرای تصویر آن را به محل مشخص و ثابتی انتقال دهید تا پس از فشردن کلید F5 ، تصویر همیشه از همانجا فراخوانی شود.) 4) برای خروج از کلید ESC استفاده کنید .