نوشته های سارا

همه چی توش پیدا می شه!

نوشته های سارا

همه چی توش پیدا می شه!

معرفی چند وب سایت کاربردی

گوش کردن موسیقی متناسب با حس و حال 

موسیقی بر اساس مود

کلیک www.stereomood.com

می‌گویند موسیقی غذای روح است. برای همین گوش کردن به موسیقی سازگار با حس و حال انسان می‌تواند لذت بخش باشد. سایت استریو مود این کار را برایتان انجام می‌دهد. همه مودهای مختلف در صفحه نوشته شده‌اند و می‌توانید بسته به حال و هوای خود، از بینشان انتخاب کنید. با کلیک روی هر کدام، وارد فهرستی از آهنگ‌های مرتبط می‌شوید. در ضمن می‌توانید از آهنگ‌های مورد علاقه خود یک فهرست پخش درست کنید. برای این کار باید در سایت نام‌نویسی کنید.  

 

بقیه در ادامه مطلب

جلوه‌های ویژه متنی و تصویری

کلیک www.pageplugins.com

 در این سایت می‌توانید نه تنها به نوشته‌ها، بلکه به تصاویر هم تنوع بدهید. کلمه‌ها را پر زرق و برق کنید یا روی تی‌شرت بنویسید. عکس‌های خود را روی جعبه بیندازید، یا قاب بگیرید و همان قاب‌ها را تغییر بدهید. می‌توانید چیزهایی را که درست می‌کنید، در سایت‌های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک بگذارید. البته این سایت با نوشته‌های فارسی کار نمی‌کند. حتی می‌توانید یک قدم جلوتر رفته و کارت تبریک درست کنید. مناسبت مورد نظر را از فهرست انتخاب کنید، روی کارت مورد علاقه کلیک کرده و پیامتان را اضافه کنید.

یران برای گردشگران

کلیک www.itto.org

اگر دوست و آشنایی دارید که قصد سفر به ایران را دارد و به دنبال اطلاعات می‌گردد، این سایت را معرفی کنید. یک سایت خوب مخصوص گردشگران خارجی، که اطلاعات زیادی را شامل می‌شود. اطلاعات کلی مثل زبان، آب و هوا، روش لباس پوشیدن در قسمت درباره ایران وجود دارد. بخش attraction هم درباره محل‌های توریستی و دیدنی توضیح می‌دهد. برای یافتن محل اقامت در بخش accommodation روی نقشه استان مورد نظر کلیک و در فهرست شهرهای مربوطه درباره هتل‌های موجود اطلاعات کسب کنید.

کمک به فقرا در سفر

کلیک www.stuffyourrucksack.com

اگر‌ ترجیح می‌دهید به نشستن در خانه و سرگرم شدن با بازی‌های کامپیوتری بزنید به دل جاده و کوه و بیابان، این سایت کمک می‌کند تا از سفرهایتان نهایت استفاده را ببرید به دیگران هم کمک کنید. ایده جالب و ساده سایت این است که کمک کند مسافرها، با حمل وسایلی که برای کشورهای فقیر ارزشمند هستند، به بهتر شدن دنیا کمک کنند. چیزهایی مثل دفتر، لوازم تحریر یا اسباب‌بازی برای پرورشگاه‌های نیازمند. حتی کوچک‌ترین چیزها هم می‌تواند کمک بزرگی باشد. فقط نقشه را بررسی کنید تا ببینید برای جایی که می‌روید چه چیزهایی لازم است.