نوشته های سارا

همه چی توش پیدا می شه!

نوشته های سارا

همه چی توش پیدا می شه!

دست‌نوشته‌های ثروتمندترین مرد جهان روی اینترنت


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

ثروتمندترین مرد جهان و رییس غول نرم‌افزاری مایکروسافت قصد دارد دست‌نوشته‌های خود را در اینترنت به اشتراک بگذارد. به عقیده بیل گیتس، این بهترین واسط ممکن برای فعالیت‌هایی است که او درگیر آنهاست. مجید جویا: اکنون این فرصت برای شما و دیگر 7 میلیارد انسان روی زمین فراهم آمده که دست نوشته‌های خود را با بیل گیتس به اشتراک بگذارید.

رئیس هیئت مدیره مایکروسافت، چندی پیش وب‌سایتی را راه اندازی کرد که به این منظور طراحی شده که افکار وی را در مورد همه چیز به اشتراک بگذارد؛ از کارهای بنیاد وی (بنیاد بیل و ملیندا گیتس) گرفته تا افکارش در مورد مسائل دیگری که شامل انرژی و محیط زیست هم می‌شوند. این سایت که "نوشته‌های گیتس" نام دارد، نوشته‌های خود او را در بر خواهد داشت، و برنامه‌هایی نیز در دست انجام است تا بحث بر روی موضوعات مطرح شده در نوشته‌های او، امکان پیر شود.

گیتس در یک گفتگوی اختصاصی با سی‌نت، اذعان کرد که دلش برای حضور پویا در اینترنت، آنگونه که در زمان ریاست بر مایکروسافت بود؛ تنگ شده است. وی گفت: "اینترنت بهترین واسط ممکن برای فعالیت‌هایی است که من درگیر آن هستم. هنگامی که به مسافرت می‌روم، تعداد زیادی عکس گرفته می‌شود. مردم می‌خواهند آنها را ببینند و خوب قرار دادن آنها در آنجا خیلی راحت است. اگر من یک کتاب بخوانم، ممکن است برخی بخواهند آن کتاب را بخواهند و یا اینکه اطلاعات کوتاهی در مورد آن کتاب به دست بیاورند 

 

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

دانلود فیلم با حال


 

فیلم جدید و فوق العاده زیبای Saw 6  (‌ اره 6 ) محصول سال 2009 با کیفیت خوب TS ببا 2 کیفیت AVI 880MB و  MKV  300MB به همراه لینک مستقیم 

خلاصه داستان : نماینده ویژه استراهم "Strahm" مرده است و کاراگاه هافمن به عنوان وارث و جانشین جیگسا "Jigsaw" در فیلم ظهور پیدا میکند . در همین حال وقتی اف بی آی به هافمن نزدیک می شود با تعیین بازی از سوی هافمن که طرحی بزرگ از جیگسا هست روبرو میشود و ... 

ادامه مطلب ...

اس ام اس مخصوص روز ولنتاین | پیامک ولنتاین|متن تبریک روز عشاق

ولنتاین


اس ام اس روز ولنتاین اس ام اس مخصوص ولنتاین

valentine
v victor of love
a adoring u
l love u
e every thing 4u
n need u
t thinking of u
i i miss u
n nothing but u

اس ام اس روز ولنتاین اس ام اس ویژه روز ولنتاین
 

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

من دلم می خواهد که به طغیانی تسلیم شوم 

من دلم می خواهد که ببارم از آن ابر بزرگ 

من دلم می خواهد که بگویم نه نه.. 

                              

                                                                    فروغ فرخزاد