نوشته های سارا

همه چی توش پیدا می شه!

نوشته های سارا

همه چی توش پیدا می شه!

...عشق تو به او مال خودته بگذار عشقت رو نخواد ولی هر کاری که بکنه نمیتونه چیزی رو عوض بکنه فقط سر خودش بی کلاه میمونه همین!

بازنده اونه. چیزی که تو میدی تا ابد مال تو میمونه اما چیزی رو که میخوای برای خودت نگه داری برای همیشه از دستش دادی.... 

قسمتی از کتاب گلهای معرفت اثر اریک امانویل اشمیت  

پیشنهاد میکنم حتما بخونین واقعا زیباست

حرف زدن به زبان دستها

دست به سینه ی کامل: اگر کسی قرص و محکم دست به سینه شود و دستانش را هم مشت کرده باشد نشان میدهد نظری خصمانه و همراه با لجبازی دارد. این حرکات اغلب با دندان بهم فشردن و برافروخته شدن چهره همراه است.در این حالت ممکن است بلافاصله حمله ای کلامی یا فیزیکی اتفاق بیافتد 

 

 

محکم گرفتن بازوها:در این حالت دست روی سینه به حالت ضربدر است و هر دست بازوی مقابل را گرفته است این رفتار معمولا در اتاق انتظاردکتر و دندانپزشکان دیده میشود بعلاوه افرادی که برای اولین بار با هواپیما پرواز میکنند ومنتظر بلند شدن هواپیما هستند. این رفتار بدلیل احساسات منفی و هیجان ایجاد میشود.افراد با اعتماد به نفس میتوانند با افرادی که تازه با انها اشنا شده اند احساس برتری خود را نشان دهند به این ترتیب که دست به سینه نشوند. 

  

دست به سینه ناقص: این حرکت کاملا زیرکانه است مثلا گاهی یک دست جلوی بدن قرار میگیرد و دست دیگر را لمس میکند. این حرکت را اغلب در افرادی میتوان مشاهده کرد که در میان افراد غریبه قرار دارند و احساس نا امنی میکنند و یا افرادی که برای گرفتن جایزه جلوی دیگران می ایستند. این حرکت تداعی احساس امنیتی است که در زمان کودکی تجربه کردیم زمانی که والدین هنگام خطر دست ما را میگرفتند.

منبع: مجله سلامت

رویای چت رومی

 

منبع:http://www.asroneh.com

لبخند درمانی

 

. 

 

منبع عکس 

alohaislandweddings.com

 

 

دلیل آنکه نمی خندید آن نیست که پیر شده اید: شما پیر می شوید چون نمی خندید!

"لوییز هی"

خندیدن یک نیایش است

اگر بتوانی بخندی آموخته ای که چگونه نیایش کنی

جدی نباش

عبوس هرگز نمی تواند مذهبی باشد!..

هنگامی که هر سلول تو بخندد هنگامی که هر بافت وجودت از شادی بلرزد

به آرامشی عظیم دست خواهی یافت.

"اوشو"

خداوند عشق است

عشقی که بعد از نفوذ به درون ما

نرم می کند ناب می کند تازه می کند بازسازی می کند

و درون آدمی را دگرگون می کند.

نیروی اراده انسان را دگرگون نمی کند

زمان انسان را دگرگون نمی کند

عشق دگرگون می کند

زیرا عشق خداوند است

و خداوند عشق!

2zz6vj5.jpg 

منبع عکس:

www.cloob.com

کهربا

کهربا یا « سنگ آرامش دهنده » نوعی کریستال است که به اعصاب زنان آرامش می بخشد. انرژی های منفی را از فرد دور می کند و او را تشویق می کند که زندگی را زیاد سخت نگیرد. این سنگ همچنین در طی مراقبتهای بعد از عمل جراحی می تواند آرامش دهنده هیجانات و عواطف باشد.

اثرات شفابخش کهربا شامل:
- مهارنمودن انرژی های اضافی و خارج کردن انرژی های منفی
- کسب انرژی های مثبت و ایجاد آرامش

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

ببخشید!

یک برگ کاغذ بردارید و بالای آن بنویسید افرادی که به من بدی کرده اند از جمله: پولم را از بین بردند حقم را ضایع کردند به من توهین کردند عزیزانم را از من گرفتند و به هر نحوی عامل رنجش شدید من شدند.

نام این افراد را بنویسید سپس به روی هر اسم خوب تمرکز کنید و چهره ی آن افراد را در نظر بگیرید لحظاتی بعد روبروی نامش ینویسید: دوستت دارم از گناه تو گذ شتم!

آیا میتوانید این کار را بکنید؟

یقین بدانید اگر نتوانید این کار را انجام دهید و دیگران را ببخشید هرگز قادر به بخشودن خود نخواهید بود.

عکس کارتونی , iropic.com 

منبع 

عکس:

Iropic.com

www.3sut.com niruye entezami (13).jpgwww.3sut.com niruye entezami (12).jpgwww.3sut.com niruye entezami (10).jpgwww.3sut.com niruye entezami (11).jpg 

منبع:http://amirabbas2010.parsiblog.com/894654.htm

جومونگ تاریخ ایران را به یغما برد


جومونگ تاریخ ایران را به یغما برد ـ از وبلاگستان

نویسنده وبلاگ «تلویزیون مجازی» در مطلبی آورده است: بدبختانه عدم شناخت نسل امروز نسبت به تاریخ باشکوه ایران باعث شده است که بسیاری از داشته‌های خویش را در دستان دیگران ببینیم و لذت هم ببریم!

سریال افسانه جومونگ (ساخته کشور کره جنوبی) در واقع بخشی از تاریخ ایران را ربوده است. آنها نام ارمنستان را لاک گرفته و بر آن سرزمین «بویو» گذارده‌اند فرمانروایی ایران را هم سلسله «هان» نامیده‌اند. در تاریخ سلسله (هان) سواره نظام زره‌پوش وجود ندارد این سواره نظام بنا بر همه اسناد تاریخی مربوط به ارتش پارت ایران بوده است.

یکی از افسران سپاه آهنین ایران در دوران اشکانی (۱۲۳/۱۲۴ تا ۸۸/۸۷ پیش از میلاد) در پایین عکس دیده می‌شود:

 

 

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

بگو چی گوش میدی تا بگم کی هستی!

حتما شنیده اید که بعضی ها میگویند راک گوش نکنید چون خشن میشوید. اما به گفته ی محققان امریکایی انچه که سبب بروز خشونت در پی گوش دادن به موسیقی میشود اهنگ نیست بلکه بار معنایی کلمات استفاده شده است.

در این تحقیق پژوهشگران 3500 دانشجو را زیر نظر گرفتند و آنها را بر حسب علاقه شان به نوع موسیقی به 4 دسته تقسیم کردند:

1)موسیقی کلاسیک جاز بلوز و فولک: علاقه مندان به این دسته موسقیها انسانهایی با هوش از نظر سیاسی آزاد و به دنبال تجربیات تازه اند.

2)موسیقی راک آلترناتیو و هوی متال: علاقه مندان به این موسیقی کنجکاو باهوش فعال از نظر فیزیکی و بدون علاقه به مسایل سیاسی اند.

3)موسیقی پاپ موسیقی ملایم و موزیک فیلم ها: علاقه مندان به این موسیقی خیلی کنجکاو نیستند بیشتر جنبه ی احتیاط را میگیرند و در سیاست محافظه کارند.

4)موسیقی رپ سول و فانک: علاقه مندان به این موسیقی از نظر اجتماعی باز هستند و روابط عمومی خوبی دارند دلنشین هسستند و به دنبال ریاست نیستند.

منبع: مجله ی سلامت

Nokia PC Suite 7.0.7 بسته‌ی نرم‌افزاری نوکیا

این روزها دیگر می‌توانید در دست هر کسی - کوچک و بزرگ - یک موبایل ببینید. از این وسیله استفاده‌های فراوانی می‌شود کرد (سالم و ناسالمش پای صاحبش است!). اما برای استفاده‌ی کامل از امکانات آن و به‌روز نگه‌داشتنش چه کاری از دستمان برمی‌آید؟ شاید این فکر به ذهن خطور کند که با اندکی هزینه، می‌توان به یک موبایل‌فروشی مراجعه کرد و کارهای لازم را به دوش مغازه‌دار انداخت. ولی راه بهتری هم برای این کار وجود دارد که البته رایگان و کاملاً مقرون به صرفه است: استفاده از بسته‌های نرم‌افزاری یا همان PC Suiteها. اینگونه نرم‌افزارها که توسط شرکت‌های سازنده‌ی موبایل و وسایل جانبی، ساخته و عرضه می‌شوند. معمولاً نسخه‌ی سازگاری از این نرم‌افزارها در بسته‌ی موبایل وجود دارد. این برنامه ممکن است تا چند وقتی نیازها را برطرف سازد؛ ولی هرچه باشد یک نرم‌افزار است و نرم‌افزار بدون به‌روزرسانی، پس از مدتی، دیگر کارکرد خوبی نخواهد داشت.
 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...