نوشته های سارا

همه چی توش پیدا می شه!

نوشته های سارا

همه چی توش پیدا می شه!

اینجا تنها سرزمین ویژه گربه‌ها در جهان است

اینجا تنها سرزمین ویژه گربه‌ها در جهان است.

Caboodle Ranch نام مزرعه‌ای به وسعت 100 هکتار در فلوریدای آمریکاست که در سال 2003، توسط شخصی به نام Craig Grant، برای سکونت گربه‌ها، بخصوص گربه‌های ولگرد و بی‌خانمان، ایجاد شده است. 

در این سرزمین که به بهشت گربه‌ها نیز مشهور است، ده‌ها خانه و حتی مدرسه و شهرداری ویژه گربه‌ها نیز ساخته شده است!

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

این زن میلیاردر ایرانی را بشناسید!


این زن نمونه که اکنون به عنوان یکی از 30 میلیاردر ایرانی در برخی از سایتها معرفی شده است کار خود را از یک آگهی استخدام در روزنامه آغاز کرد.



بقیه در  ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

10 داستان کوتاه و خواندنی

 ایمیل اشتباهی

روزی مردی به سفر میرود و به محض ورود به اتاق هتل، متوجه میشود که هتل به کامپیوتر و بالاخره به اینترنت مجهز است.
تصمیم میگیرد به همسرش ایمیل بزند.
نامه را مینویسد اما در تایپ آدرس دچار اشتباه میشود و بدون اینکه متوجه شود نامه را میفرستد.
در این ضمن در گوشه ای دیگر از این کره خاکی، زنی که تازه از مراسم خاکسپاری همسرش به خانه باز گشته بود با این فکر که شاید تسلیتی از دوستان یا آشنایان داشته باشه به سراغ کامپیوتر میرود تا ایمیل های خود را چک کند.

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

اما پس از خواندن اولین نامه غش میکند و بر زمین می افتد.
پسر او با هول و هراس به سمت اتاق مادرش میرود و مادرش را نقش بر زمین می بیند و در همان حال چشمش به صفحه مانیتور می افتد که در ایمیل نوشته بود :

گیرنده : همسر عزیزم
موضوع : من رسیدم

میدونم که از گرفتن این نامه حسابی غافلگیر شدی.
راستش آنها اینجا کامپیوتر دارند و هر کس به اینجا میاد میتونه برای عزیزانش نامه بفرسته. من همین الان رسیدم و همه چیز را چک کردم.
همه چیز برای ورود تو رو به راهه. فردا می بینمت.
امیدوارم سفر تو هم مثل سفر من بی خطر باشه ...
وای چه قدر اینجا گرمه !!!



شرلوک هولمز
 

شرلوک هولمز کارآگاه معروف و معاونش واتسون رفته بودند صحرا نوردی و شب هم چادری زدند و زیر آن خوابیدند. نیمه های شب هولمز بیدار شد و آسمان را نگریست. بعد واتسون را بیدار کرد و گفت: نگاهی به آن بالا بینداز و به من بگو چه می بینی؟

واتسون گفت: میلیونها ستاره می بینم.
هولمز گفت: چه نتیجه میگیری؟
واتسون گفت: از لحاظ روحانی نتیجه می گیرم که خداوند بزرگ است و ما چقدر در این دنیا حقیریم.
از لحاظ ستاره شناسی نتیجه می گیریم که زهره در برج مشتری است، پس باید اوایل تابستان باشد.
از لحاظ فیزیکی، نتیجه میگیریم که مریخ در محاذات قطب است، پس ساعت باید حدود سه نیمه شب باشد.

شرلوک هولمز قدری فکر کرد و گفت: واتسون تو احمقی بیش نیستی. نتیجه اول و مهمی که باید بگیری اینست که چادر ما را دزدیده اند!
بله، در زندگی همه ما بعضی وقتها بهترین و ساده ترین جواب و راه حل کنار دستمونه، ولی این قدر به دور دستها نگاه میکنیم که آن را نمی بینیم.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org




بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...

دانلود نسخه جدید نرم افزار آنتی ویروس نود 32 ESET NOD32 Antiviru

جمله ی معروفی در علم پزشکی مطرح است که پیشگیری از بیماری به مراتب آسانتر از درمان است. این سخن تا حدود زیادی در مورد ویروسهای رایانه ای نیز صدق می کند، به این معنی که در بسیاری از مواقع جلوگیری از ورود ویروس به رایانه ساده تر از دفع آن است. هر روز ویروسهای جدیدی با یک کد مبدا جدید ساخته می شوند و ممکن است تا زمانی که کد مبدا آنها شناخته نشده و نیز پاک کننده آنها تهیه نشود، هزاران برنامه در معرض حمله و تخریب این ویروسها قرار گرفته باشند. بنابراین استفاده از نرم افزارهای ضد ویروسی تا حدودی می تواند در مقابل این عوامل مخرب ایستادگی کند. امروزه نرم افزارهای متعددی برای مبارزه با ویروسها وجود دارد و در کنار نرم افزارها، روشهای ترکیبی سخت افزاری - نرم افزاری نیز برای مبارزه با ویروسها در دست بررسی می باشد و تاکنون نتایج مثبتی را به همراه داشته است. اما آنچه بیشتر در دسترس همگان قرار دارد نرم افزارهای ضد ویروسی یا همان آنتی ویرسها هستند که دارای انواع مختلفی می باشند و هریک کارآیی های خاصی دارند که ممکن است دیگری فاقد آن باشد.
نرم افزار آنتی ویروس NOD32 که محصول کمپانی معروف Eset میباشد و قادر است تا از ورود هرگونه عوامل مخرب که از راه های مختلف قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. این آنتی ویروس جز 5 آنتی ویروس برتر جهان به شمار میرود و رغیب اصلی آنتی ویروس کاسپرسکای میباشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید پس از نصب تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم اتصال یابد نرم افزار آن را آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. تفاوت اصلی این آنتی ویروس در مقایسه با سایر نرم افزارهای امنیتی استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد در واقع اکثر آنتی ویروسها پس از نصب علاوه بر اشغال فضای بسیار زیاد هارد باعث کاهش چشمگیر سرعت سیستم هم میگردند که این کاهش سرعت به خصوص در هنگام اجرای ویندوز به چشم میخورد اما نود32 با کمترین استفاده از رم به شما این امکانات را میدهد که در هنگام کار با رایانه از سرعت قابل قبولی برخوردار باشید. علاوه بر این شما می توانید برای معرفی ویروسهای جدید به نرم افزار آن را از طریق اینترنت آپدیت کنید تا با مراجعه به شرکت سازنده ی خود ویروسهای جدید به آن معرفی گردد و در صورتی که با این ویروسها مواجه شد اقدام به حذف و پاکسازی آنها نماید. آنتی ویروس نود32 دارای محیط بسیار ساده ای بوده و از همین رو افراد برای کار با آن نیازی به اطلاعات و تجربه ی آنچنانی ندارد و به راحتی میتوانند عملیات ویروس کشی را انجام دهند.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

ادامه مطلب ...

10 مادر میلیاردر جهان چه کسانی هستند؟

مجله آمریکایی فوربس مطابق سنت دیرینه فهرست ثروتمندترین افراد جهان را منتشر کرد. با این تفاوت که جدیدترین فهرست این مجله این بار در آستانه روز جهانی مادر مربوط به مادرهای میلیاردر است. هفتاد مادر میلیاردر در این جهان وجود دارد که در این فهرست تنها نام 10 نفر از آنها ذکر شده است.


1. کریستی والتون
22.5 میلیارد دلار، آمریکا، 55 ساله، بیو، یک فرزند




او بیوه پسر مالک ثروتمند فروشگاه‌های زنجیره‌ای Wal،Mart است که در سال 2005 بعد از سقوط هواپیمای شخصی اش از دنیا رفت. خانم والتون به لطف سرمایه گذاری آخرین همسرش در کارخانه تولید انرژی خورشیدی یکی از ثروتمندترین‌هاست.



2. لیلیان بتنکورت
20 میلیارد دلار، فرانسه، 87 ساله، بیوه، یک فرزند




او دختر مالک ثروتمند شرکت L’Oreal، برند مشهور محصولات آرایشی و زیبایی است. این زن که لقب وارث لوازم آرایش را به او داده اند، ثروتمندترین مادر اروپاست و در سال 2007 بیوه شد.



3. بریجیت راسینگ
13 میلیارد دلار، سوئد، 86 ساله، بیوه، سه فرزند




او و سه فرزندش بعد از مرگ پدر خانواده که سهامدار اصلی شرکت Tetra Laval بود، مبلغ زیادی به ارث بردند. این شرکت در زمینه بسته‌بندی مایعات انقلاب بزرگی به‌وجود آورده است.
ادامه مطلب ...

ویژگیهای قدرت یک مرد و زیباییهای یک زن

  The strength of a man
قدرت و صلابت یک مرد


عجیب ترین مجسمه های انسانی | www.Persian-Star.org

The strength of a man isn't seen in the width of his shoulders
It is seen in the width of his arms that encircle you
قدرت و صلابت یه مرد در پهن بودن شونه هاش نیست
بلکه در این هست که چقدر میتونی به اون تکیه کنی و اون میتونه تو رو حمایت کنه


The strength of a man isn't in the deep tone of his voice
It is in the gentle words he whispers
قدرت و صلابت یه مرد این نیست که چقدر بتونه صداش رو بلند کنه
بلکه در اینه که چه جملات ملایمی رو میتونه تو گوشات زمزمه کنه


The strength of a man isn't how many buddies he has
It is how good a buddy he is with his kids
قدرت و صلابت یه مرد به این نیست که چند تا رفیق داره
بلکه در این هست که چقدر با فرزندان خودش رفیق هست


The strength of a man isn't in how respected he is at work
It is in how respected he is at home
قدرت و صلابت یه مرد به این نیست که چه قدر در محیط کار قابل احترام هست
بلکه در این هست که چقدر در منزل مورد احترام هست


The strength of a man isn't in how hard he hits
It is in how tender he touches
قدرت و صلابت یه مرد به این نیست که چقدر دست بزن داره
بلکه به این هست که چه دست نوازشگری میتونه داشته باشه


The strength of a man isn't how many women he's Loved by
It is in can he be true to one woman
قدرت و صلابت یه مرد به این نیست که چند تا زن عاشقشن
بلکه به این هست تنها عشق واقعی یه زن باشه


بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

قصه عشق یک مرد جوان !

من سرم توی کار خودم بود ...




بعد یه روز یه نفر رو دیدم ...




اون این شکلی بود !




بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

آدم هفت خط یعنی چی؟

ما معمولاً عادت داریم در توصیف اشخاص زیرک و باهوش و اکثراً رند و مکاراز اصطلاح "آدم هفت خط" استفاده کنیم! اما چرا؟

ActiveDaneshjoo.Com

روایتی درمورد ریشۀ تاریخی اصطلاح "هفت خط" وجود دارد. این روایت بر می گردد به آئین شرابخواری در حضور پادشاه در دوران ساسانیان. در آن زمان پیمانه های ظریف و زیبائی از شاخ گاو یا بزکوهی درست می کردند که چون پایه نداشته است کسی نمی توانسته آن را روی زمین یا میز بگذارد و از نوشیدن شرابِ ریخته شده در پیمانه اش طفره برود. از این رو دارندۀ جام مجبور بوده است محتویات آنرا لاجرعه سربکشد. اما برای اینکه کسی بیش ازاندازۀ ظرفیت خود باده گساری نکند واز سرِ مستی با حرکت و یا گفتار خود، احترام و شأن مجلس شاهانه را از بین نبرد، هر کدام از مدعوین، پیمانه (شاخ) مخصوص خود را داشته که به جهت تعین میزان توانائی او در باده گساری خطی در داخل آن شاخ کشیده شده بوده که ساقی برای دارنده پیمانه فقط تا حدِ همان خط، شراب در پیمانه اش می ریخته است

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

کندوان روستایی 700 ساله همانند کندوی عسل !

 کندوان روستایی 700 ساله همانند کندوی عسل !کندوان روستایی 700 ساله در ایران | www.Persian-Star.org


خیلی ها فکر می کنند کندوان روستایی در نزدیکی تونل کندوان است. تصویر و گزارش از آن زیاد دیده اند ولی موقعیت دقیق آن را نمی دانند. اما بد نیست بدانیم روستای کندوان در شمال شرق ایران واقع در ارتفاعات کوه سبلان با قدمتی 700 ساله یکی از جذابترین مکان های دیدنی و شگفتی های ایران بشمار می رود که به دلیل شکل خانه‌های آن که به مانند کندوی عسل در دل کوه کنده شده اند به آن روستای کندوان می گویند. در حال حاضر کندوان تنها روستای زنده صخره ای جهان است که زندگی طبیعی مردم در آن جریان دارد.

کندوان، یکی از سه روستای صخره‌ای جهان است که این ویزگی منحصر بفرد موجب جذابیت بی‌نظیر آن شده است. معماری روستای کندوان و جاری بودن زندگی مردم در قالب بافت قدیمی‌ آن یک استثنا در دنیا به حساب می‌آید. چرا که دیگر در ترکیه و آمریکا هم کسی در کاپادوکیه و داکوتا زندگی نمی‌کند. کندوان روستایی است بنا شده در صخره و تنها سازه این دهکده را سنگ‌ها تشکیل می‌دهند. خانه‌ها هرمی ‌شکل هستند و برای دام‌ها نیز حفره‌هایی در سنگ‌ها بنا شده است.


کندوان روستایی 700 ساله در ایران | www.Persian-Star.org

کندوان روستایی 700 ساله در ایران | www.Persian-Star.org


کندوان روستایی 700 ساله در ایران | www.Persian-Star.org
 

کندوان، یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی و منطقه‌ای ییلاقی از رشته کوه‌های سهند است که مراتع سرسبزش عشایر زیادی را به آن جا می‌کشاند. این روستا در فاصله 22 کیلومتری جنوب شهرستان اسکو در میان دره ای با صفا و کنار رودخانه ی پر آبی به همین نام واقع شده است. چشمه آب معدنی کندوان نیز یکی از جاذبه‌های این روستا محسوب می‌شود. آب این چشمه با کمترین درصد سنگینی برای درمان بیماری‌های کلیوی بسیار مفید است. بنای خانه های این روستا از نوع معماری صخره ای است و به قرن هفتم هجری و یا حتی قبل از اسلام مربوط است، بلندی این تپه های مخروطی و هرمی شکل بیش از 60 متر است و همانند کندوهای عسل در دل کوه کنده شده‌اند.

ادامه مطلب ...

سخنانی زیبا از انیشتین

www.nicepicturegroup.mihanblog.com

 

هر احمقی می تواند چیزها را بزرگتر، پیچیده تر و خشن تر کند؛ برای حرکت در جهت عکس، به کمی نبوغ و مقدار زیادی جرات نیاز است. 
 

دست خود را یک دقیقه روی اجاق داغ بگذارید، به نظرتان یک ساعت خواهد آمد. یک ساعت در کنار دختری زیبا بنشینید، به نظرتان یک دقیقه خواهد آمد؛ این یعنی "نسبیت".


فرق بین نبوغ و حماقت این است که نبوغ حدی دارد.


www.nicepicturegroup.mihanblog.com
 

عاشق سفر هستم ولی از رسیدن متنفرم. 
 

من هوش ِ خاصی ندارم، فقط شدیدا کنجکاوم.


سعی نکنید موفق شوید، بلکه سعی کنید با ارزش شوید.


دنیا جای خطرناکی برای زندگی است. نه به خاطر مردمان شرور، بلکه به خاطر کسانی که شرارتها را می بینند و کاری در مورد آن انجام نمی دهند. 
 

www.nicepicturegroup.mihanblog.com
 

یکی از قویترین عللی که منجر به ورود آدمی به عرصهء علم و هنر می شود فرار از زندگی روزمره است. 
 

مثال زدن، فقط یک راه دیگر آموزش دادن نیست؛ تنها راه آن است.


حقیقت
 آن چیزی است که از آزمون تجربه، سربلند بیرون آید.


زندگی مثل دوچرخه سواری است. برای 
حفظ تعادل باید حرکت کنید.

معرفی عجایب هفتگانه جدید جهان + عکس

دیوار بزرگ چین ، آرامگاه تاج محل (هند) ، شهر باستانی پترا (اردن) ، مجسمه حضرت مسیح ریودوژانیرو (برزیل) ، ویرانه های ماچو پیکچو متعلق به تمدن اینکا (پرو) ، هرم و بقایای شهر چیچن ایتزا متعلق به تمدن مایا (مکزیک) و کولوسئو رم (ایتالیا) به عنوان عجایب هفتگانه جدید جهان انتخاب شدند.   

 

 

چیچن ایتزا


چیچن ایتزا اثری باستانی از تمدن مایا است که در کشور مکزیک واقع شده است. این اثر جزو میراث جهانی یونسکو به شمار می‌رود. در سال ۲۰۰۷ میلادی، این اثر به همراه ۶ اثر دیگر در یک رای گیری جهانی به عنوان یکی از عجایب هفتگانه جدید معرفی شدند.
محوطه (سایت) چیچن ایتزا شامل چندین ساختمان سنگی است که قبلاا به عنوان قصر، معبد، حمام، مغازه و ... به کار می‌رفته اند. مطرح ترین قسمت های آن عبارتند از
* El Castillo (قلعه)
o مهمترین اثر این مجموعه، El Castillo ( به معنای قلعه در اسپانیولی) است که عبارتست از هرمی پلکانی که از هر چهار طرف دارای پله‌هایی تا بالای هرم است. این معبد، متعلق به خدای آسمان بوده است.
* معبد جنگجویان
* محوطه بازی
* سایر سازه ها
o معابد و سازه‌های دیگری نیز در محوطه اثر تاریخی چیچن ایتزا قرار دارند.

بقیه در ادامه مطلب
ادامه مطلب ...

خلاصه داستان عشق همای وهمایون

پادشاه شام موسوم به منوشنگ قرطاس برونی سالیان درازی صاحب فرزند نمی‌شد تا از قضا صاحب پسری شد و نام او را همای گذاشت و سوار بر اسبش غراب به شکار رفت. در تعقیب گورخری عجیب که دست و سم طلایی داشت به باغ و قصر پریان رسید و در آنجا نگاره ی همایون دختر فغفور چین را دید و سخت بر او عاشق شد.

سرانجام همای با بهزاد که همزاد او بود به طرف چین حرکت کرد. در راه اسیر سمندون زنگی و چهل دزد زنگی همراه او شد. سمندون آنان را به دریا برد. ولی بر اثر امواج، ‌از دست او رهایی یافته به خشکی رسیدند. در این هنگام ملک شاوران پادشاه سرزمین خاور می‌‌ می‌‌رود و مردم همای را پادشاه خود می‌‌کنند. اما همای سخت عاشق همایون است و بی قراری می‌‌کند. ‌

ازنجا به بعد «رفتن شاهزاده همای به باغ و عشق باختن بر یاد همایون با ریاحین» آغاز می‌‌‌شود و پس از آن «بزم آراستن شاهزاده و بهیزاد و شراب خوردن در شب مهتاب»‌و در این شب است که بهزاد عاشق دختری به نام آذرافروز می‌‌‌شود. شمسه خاوری دختر ملک شاوران به آذرافروز عتاب. می‌‌کند که کجا بودی. آذر افروز جریان عشق خود را به او می‌‌گوید. شمسه که عاشق همای شده است داستان عشق خود را به آذرافروز می‌‌گوید. در این حیص بیص جوانی از گرد راه می‌‌رسد و می‌‌گوید که گم شده یی دارم که به چین می‌‌رفت اما خبرش را در سرزمین خاور داریم. و خلاصه معلوم می‌‌‌شود که اوفهرشاه پسر عموی پدر هماست.  

 

 

 

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

شکستن قفل دروازه‏های جهنم با شش رمز عبور!

در دنیای امروز، تبلیغات مدرن با بهره‏گیری از شیوه‏های نو یکی از ارکان اصلی موفقیت است. چه در دنیای واقعی با بهره‏گیری از بیلبوردهای تبلیغاتی متفاوت و جذاب و چه در دنیای مجازی با بهره‏گیری از قابلیت‏هایی که کامپیوتر و اینترنت و در اختیار ما قرار می‏دهد. آنچه قرار است در این ترفند به آن بپردازیم شاید در نگاه اول یافتن چند رمز عبور جهت هدفی خاص باشد اما با نگاهی عمیق‏تر درخواهیم یافت چه ایده تبلیغاتی بکری در پس از آن نهفته است. در این ترفند قصد داریم نحوه پیدا کردن شش رمز عبور برای شکستن قفل دروازه‏های جهنم را برای شما بازگو کنیم!


بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...