نوشته های سارا

همه چی توش پیدا می شه!

نوشته های سارا

همه چی توش پیدا می شه!

اس ام اس های توپ

غربت را نباید در شهری غریب یا در گم شدن لحظه آشنا جستجو کرد. هرگاه عزیزت نگاهش را به دیگری تعارف کرد،آنگاه تو غریبی.

سلام، این چه اخلاق بدیه که تو داری؟ چرا هر چی از آدم برمیدری دیگه نمیدی.نمی‌گی من دلمو لازم دارم؟

تصور کن شلور بچه 6 ساله رو پوشیدی! حس میکنی چقدر تنگه! دلم همون قدر برات تنگ شده!

می‌دونی چرا قلب آدم دو بار پشته سر هم می‌زنه؟چون یکی واسه زنده موندنه خودش میزنه یکی هم واسه زنده بودنه اون کسی که دوسش داره.

 

تو رو اون لحظه که دیدم به بهانه‌هام رسیدم از تو تصویری کشیدم که اونو هیچ جا ندیدم...

 

 ادامه مطلب

مهر یه چیزیه مهربونی یه چیز دیگه، عشق یه چیزیه عاشق شدن یه چیز دیگه، قلب و دل یه چیزیه اما توی قلب تو جا شدن یه چیز دیگه.

همه جا رو گشتم، حتی زیر گیره موهات،گوشه چشمات،نمی‌دانم باز این دل را کجا جا گذشتم!

طوفان با همه خشمش نمی‌مونه...دریا با همه خروشش نمی‌مونه...اما تو  تنها کسی هستی که تا ابد در قلبه من میمونی.....

انسان عزیزانش رو فراموش نمی‌کنه بلکه تنها به ندیدنشون عادت میکنه. تقدیم به تو، به کسی که عادت به ندیدنش مثل فراموش کردنش غیرممکنه..

اگر کسی برات اس ام اس خالی فرستاد ناراحت نشو بدون انقدر دوست داره که نمی دونه چی بگه.

دوثت دارم، دوصت دارم، دوسط دارم، دوثط دارم، دوصط دارم، دوست دارم. خلاصه همه جوره دوست دارم...!

                 

تا حالا فکر کردی آرامش یعنی چی؟

 

 یعنی اینکه همیشه ته دلت مطمئن باشی که توی سینه کسی که دوستش داری

 

 یه جای گرم داری حتی اگه اصلاً مال تو نشه...

 

تو حروف انگلیسی  نمیدونم چرا حرف I (تو)  ,   (من) u

 

این همه از هم فاصله دارن

 

ولی امروز یه جا رو پیدا کردم که پهلوی هم هستن همیشه

..

 

میدونی کجا ؟؟

 

روی  صفحه کلید کامپیوتر ...

 

 

تو این مملکت که اینقدر با اعتیاد مبارزه می‌شه،

 

 پس چرا نارفیقی کردی و منو معتاد خودت کردی!!؟

 

وقتی از دنیا و آدمهاش خسته و نامید شدی برو کوه و داد بزن آیا بازم امیدی هست؟ اونوقت تو جواب میشنوی هست،هست،هست...

یک قطعه قلب 3در4 یک فتوکپی ازصفا و صمیمیت و یک فیش عشق وعلاقه لازم داری تاتمام قلبم رابه نامت کنم.

وقتی عشقت تنهات گذاشت نگرانه خودت نباش که بدون چیکار کنی!

شرمنده دلت باش که بهت اطمینان کرد.

یه بوسه یه حقه عاشقانه‌ست برای وقتی که کلمات در بیان احساسات عاجز است . می‌بوسمت!

آدم‌های خوب از یاد نمیرن از دل نمیرن از ذهن نمیرن ولی خیلی زودتر از اونی‌که فکرشو بکنی از پیشت میرن مثل تو ....