نوشته های سارا

همه چی توش پیدا می شه!

نوشته های سارا

همه چی توش پیدا می شه!

ابزاری برای بازیابی اطلاعاتActive File Recovery Pro v7.3.101

از دست دادن اطلاعات یکی از بدترین مشکلاتی می باشد که امروزه یک کاربر خانگی و یا یک Pars20.Com :: پارس20.کام ، بزرگترین پرتال دانلود و سرگرمی ایرانیانشرکت تجاری ممکن است با آن مواجه شود و همین موضوع نیز ممکن است بسیاری از دردسرها را له همراه مشکلاتی در آینده به همراه داشته باشد. به عنوان مثال اگر در یک شرکت فایل های مربوط به لیست موجودی محصولات و یا اطلاعات مهم مشتریان و ... به هر دلیلی از بین بروند ، علاوه بر مشکلاتی که در تهیه ومجدد اطلاعات همراه است می بایست پاسخگوی بسیاری از افراد نیز بود . اطلاعاتی که بر روی های حافظه های جانبی همانند دیسک سخت ذخیره سازی می شوند به چندین شکل قابل بازگردانی می باشند. بهترین راه برای جایگزینی اطلاعات فایل های Backup می باشند و این امر در زمانی ممکن است که کاربر و مدیر سیستم قبل بروز چنین مشکلاتی به آن ها فکر کرده و راه حل را برای خود و قبل از بروز مشکل آماده کرده باشد. در صورت موجود نبودن فایل های پشتیبان می بایست از برنامه های بازیابی اطلاعات استفاده نمود.

در این مطلب نرم افزاری در این زمینه را به شما معرفی می کنیم

 یکی از بهترین نرم افزارهای حال حاضر برای بازیابی اطلاعات پاک شده از هارد دیسک و و حافظه های جانبی می باشد. در این نرم افزار کاربران با استفاده از ابزارهای متعددی که برایشان قرار داده شده است قادرند تا به راحتی و با سرعت مناسب اقدام به بازیابی اطلاعات از بین رفته نمایند. این نرم افزار به گفته سازندگان خود قادر است تا اطلاعات پاک شده به علت های مختلف نظیر حمله یک ویروس به سیستم ، Crash شدن سیستم ، خرابی هارد به علت وجود نرم افزارهای مخرب و  ... را بازیابی نماید. این نرم افزار محصولی از شرکت Data Recovery Software می باشد.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر نیز اشاره نمود:
- پشتیبانی کامل از FAT12, FAT16, FAT32, NTFS, NTFS5, NTFS+EFS
- قابلیت بازیابی که پارتیشن حذف شده در صورت اینکه به صورت FAT, FAT32 و NTFS باشد.
- طراحی شده برای سیستم عامل ویندوز ( 98 / ME / NT / 2000 / XP / XP Professional x64/ XP Home x64 / 2003 Server x64 / Vista )
- پشتیبانی از درایو ها IDE / ATA / SCSI
- توانایی بازگردانی اطلاعات پاک شده از کارت های حافظه و فلش کارت ها
- قابلیت جستجو در میان فایل های پاک شده
- ارائه لیست و پیش نمایش از اطلاعات قابل بازگشت
 و ...

دانلود کنید نسخه 7.3.101 را با حجم 2.55 مگابایت ( لینک غیر مستقیم )

سریال:
Name..: CUCRACKTEAM
Serial: 0000PG-HM2KEA-34MV6N-EUH0KQ-MJ0GTV
----------------
لینک دانلود نسخه کامل:
لینک۱ 

لینک۲

لینک۳