نوشته های سارا

همه چی توش پیدا می شه!

نوشته های سارا

همه چی توش پیدا می شه!

صفحه نخست سایت یاهو تغییر می‌کند

منبع: http://news.cnet.com


شرکت یاهو صفحه نخست سایت اینترنتی خود را به صورت شخصی‌تر در اختیار برخی کاربران گذاشته است تا از این طریق کارایی و بهره‌وری این سایت را که در سال‌های قبل به صورت گسترده‌تر مورد استفاده قرار می‌گرفت، افزایش دهد.

نسخه جدید صفحه نخست(Home Page) یاهو یک بخش ویژه را در سمت چپ خود قرار داده است که شامل ابزارهای کاربردی فراوانی می‌شود و کاربران می‌توانند آن را تغییر دهند. برای مثال، این بخش می‌تواند به گونه‌ای تنظیم شود که کاربران بتوانند وضعیت پست الکترونیکی خود را در Yahoo Mail، AOL و Gmail مشاهده کنند و در کنار آن، دیگر ابزارها نظرات افراد را در مورد عکس‌های کاربر روی سایت Flickr، اتفاقات مختلف در تقویم اینترنتی و وضعیت خرید و فروش‌ها در حراجی آنلاین eBay به نمایش بگذارد.

این صفحه اینترنتی جدید هم‌اکنون به وسیله تعداد محدودی از کاربران در کشورهای آمریکا، بریتانیا، هند و فرانسه مورد آزمایش قرار گرفته است. طبق آخرین آمارهای منتشر شده از سوی مرکز ComScore،‌ در ماه ژوئیه سال جاری 314 میلیون نفر از سایت یاهو و خدمات آن استفاده کرده‌اند.

شرکت یاهو هم‌اکنون با ارایه سرویس My Yahoo به کاربران امکان می‌دهد تا صفحه اول این سایت را به صورت شخصی تغییر دهند. به گفته این شرکت، ارایه صفحه جدید برای این سایت باعث خاتمه یافتن سرویس My Yahoo نخواهد شد و در مقابل، صفحه نخست سایت اینترنتی یاهو شباهت بیشتری به سرویس My Yahoo خواهد داشت.
این شرکت طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «سرویس My Yahoo و صفحه جدید در اصل یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند. به منظور آنکه کاربران در جریان آخرین اتفاقات جهانی قرار بگیرند، ما صفحه نخست خود را به گونه‌ای جدید تعریف می‌کنیم که متفاوت از صفحه نخست کنونی(Yahoo.com) و سرویس My Yahoo است».